Red Littel Mike...

Bockade 7gånger ungefär men var JÄTTE dukitg idag! Det var kul när han bockade men som tur ramlade jag inte av. Amanda red igen i våran grupp (vi var jätte få idag) Hon fick rida Graham (en skumpig liten häst) Det såg väldigt br aut när hon red men jag vet inte hur det såg ut för mig...
Vi red på volterna ganska mycket och lektionen bara rann iväg. Tillslut var lektionen slut och jag skötte Akro och åkt hem.
Vi har fått gäster hemma. Richards bror och hans kompis (Richard är min bonus pappa) Han hade lovat dem varsit rum för han viste inte att jag skulle vara här eftersom det inte är mammas vecka! Så jag fick välja om jag vill esova ute å verandan eller i min lillasysters rum!! Jag valde min lillasysters rum. JÄTTEMYSIGT RUM!
Där har jag sju kuddar eller mer. Med många filtar och gosedjur runt mig! Jag har tagit lit ebilder på rummet för det såg så bra och mysigt ut!
Mysigt va???
Men nu ska jag gå  och lägga mig i det mysiga rumet som jag kallar dt. Imorgon ska jag till stallet och hjälpa till som vanligt. Nästa vecka ska jag till turkiet!!!

Kommentarer
Postat av: anonym

graham är inte skumpig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-22 @ 06:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0