Mycket jobb med ...

Vatten! Att bära vatten är tungt fast det inte ser ut så! Jag och min kompis Mina hämtade vatten till alla hästar i hagarna. I den största hagen gick ponnyvalackerna. Faramir och Prins jagade bort alla hästar först när vi kom med vatten och gräs till dem. Men sen blev Prins bortjagad av Bill! Konstigt va? Vi spilde ut ganska mycket vatten när vi bärde till stora hagen. Det var JÄTTETUNGT att bära vattnet hela vägen från stallet till hagen! Vi bärd två stora hinkar var!
I hagen lyckades jag ta lite bilder på hästarna när dem fick gräs och vatten!
Jag och Mina åkte hem tillsamans på tvärbanan! Tvärbanan skulle gå om 3min så vi väntade och jag sa att jag kulle missa tvärbanan! Jag kollade på Minas saker när hon kom så när tvärbanan kom så gick hon på men jag satt kvar på perongen! Hon försökte öppna dörren men det gick inte så hon åkte iväg medan jag hade hennes saker! Hihi! När jag kom till Globen stod hon och väntade på att jag skulle komma med hennes saker. När hon gick på skrattade jag JÄTTEMYCKET!
Lite fail med texten
Det var allt för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0