Våffel dag/ Gräs-gubbar/gummor!

Hejsan bloggen!

Idag är det våffeldag och jag har ätit 7våffler med glass,sylt,grädde,bär och jordgubbar. Det var jami. Jag och mina kussiner som också var här fick varsin påskpresent av farmor ocg farfar!

Vi gjorde också gräs-gubbar
Jag ska  lägga upp bilder på utveklingen så att ni kan hänga med!

Här är det nu!

Kungen, Drottningen, Vise, Sys


Kung Bo


Drottningen Lilla


Vise


Sys


Ja om kanske en vecka har det fått hår (gräs)

OBS!
Jag kommer att ta med mig Kung Bu och Vise till mamma och Drottningen Lilla och Sys stannar hoss pappa. Så varanan vecka får ni höra om utvecklingen eftersom jag bor varanan vecka hoss pappa och mamma!!!


Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha ja visst blev de fina?

2012-03-27 @ 18:02:31
URL: http://toloveaboy.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ja det blev det:)

2012-03-29 @ 19:47:47
URL: http://nickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0