Tävlingar är på G!!!!

 

 

 

Nu har jag ordnat en tävling för alla bloggare!!!

Tävlingen går ut på att svara rätt på så många av frågorna som jag ger ut!

De två första som vinner får reklam på sin blogg & komentarer på varje inlägg i ett helt år! (snälla)

Skriv svaren i komentarer och namn, mail om ni har, bloggnamn till era bloggar.

Tävlingen pågor till 20maj


Frågor:

1. Vilket pogram använde jag för att få bilden så här? 
a) Photoshop
b)Pixlr
c)Paint

 2. Hur hög kan en Connemaraponny bli? (mankhöjd)

a)132 till 148 cm
b) 134 till 154cm
c) 130 till 150cm



3.  Vad ska detta föreställa? (tagit själv)


a) Min kofta
b) Min jacka
c) Tyg


4. Vad var det femte ordet jag skrev i mitt första inlägg? (det som jag skrev själv?)
a) Gillar
b) Rider
c) Tjej


5. Vilken klubb gårjag på Taekwondo på?

a) Taekwondo akademin
b) Mudo akademin
c) Kungfu akademin


6. Vilket datum fyller jag år?

a) 14 april
b) 13april
c) 12april


7. Vem är den nyaste ponnyn på Enskede där jag rider? (går att kolla på deras hämsida)

a) Amy Diamond
b) Pandan
c) Kingan


8. Hur måga dagar sköter jag på Akrobat (häst)

a) 5dagar
b) 2dagar
c) 3dagar


9. Vilket nummer bor jag på hoss pappa?

a) 61
b) 54
c)80


10. Hur lång är jag?

a) 150cm
b) 157cm
c) 153cm



KOPERA INTE BILDER FRÅN DETTA INLÄGG!!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

1. a

2. a

3. b

4. c

5. a

6. c

7. c

8. b

9. a

2012-04-29 @ 21:28:42
URL: http://emilia.jackson.blogg.se/
Postat av: Emilia

10. c

2012-04-29 @ 21:29:25
URL: http://emilia.jackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0