Dressyr Dressyr?

Dressyr är det roligaste som finns i värden (innom ridning)!
Men de flesta nybörjarna tycker inte det, de tycker att hoppnning är roligare för att det går fortare.

Idag red jag en ny häst för mig. Gamal en riktig 75% arab. Han var bra bara det att han gick ner på tygeln och sedan drog upp huvudet. Men han var inte lat alls och jätte bra.

Imorgon ska jag ha pyjamasparty!!!
Då ska vi spela,äta & ha kuddkrig!

Ska bus amed allla säg inget!




Skriver mer imorgon när det är bus dags!


Opppps!

menade festdags


Kommentarer
Postat av: halå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bara för att monga tycker om hoppning så är det inte bara nybörjare och jag tycker att det är fler nybörjare som jillar dressyr för att det går så longsamt

2012-05-07 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0